" align="CENTER" height="0" width="0">
N A A
Salam Ramadhan :)
Saturday, July 21 @ 12:18 AM |



assalamualaikum wbt :)
Salam Ramadhan Al Mubarak ! huhu . pejam celik pejam celik dah puasa dah kita . Alhamdulillah Allah masih memberi kita peluang untuk hidup di dunia ni dan masih sempat untuk menikmati bulan penuh kemuliaan , bulan Ramadhan . di kesempatan ni arin nak mohon maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki . segala salah dan silap mohon diampun . halalkan makan dan minum yang arin dah ambil atau yang  arin TERambil . hakk :D segala umpatan dan kutukan dan 'usik usik' dan 'nganjing nganjing' kat korang , sorry yekk ! gurau gurau manja je tu . hee ~ salah dan silap korang pada arin juga , arin maafkan . *mukaserious* haha . bukan bulan ni semata mata je arin minta maaf dan memaafkan . sebenarnya , tak perlu nak berdendam pun . kalau tak puas hati terus terang je . hehe . tapi kalau terus terang pun jadi satu masalah jugak . kot la ada yang terasa . wat naye je . dah tu macam mana ? hurm . terus terang tu biarlah bertempat , sayang :) kalau tak , berkemungkinan besar kita akan bermusuhan dengan 'manusia' tu >.< puasa ni jangan nak ponteng ponteng , ya adik adik yang baru bertatih nak puasa tu . alololo , comel je . puasa penuh RM100 ! haha . ganjaran untuk budak budak ~ umpan yang selalu parents kasi kat anak anak dorang . hikk . normal la tu . tak salah pun . tapi kalau dah si anak tu muka dah betul betul tak larat biarkan dia berbuka dulu . nanti kang tak pasal pasal timbul lagi kes macam dulu , kanak kanak 5tahun meninggal dunia kerana dipaksa berpuasa oleh , mak ayah dialah ... budak belum baligh kan tak wajib puasa lagi . fikir waras sikik . nak anak kita macam anak orang lain yang berpuasa penuh pun agak agak la . oke :) solat tawarikh terawih pun , merajin rajinkan lah diri pergi ke masjid . terutamanya bagi kaum Adam . huhuhu . and bulan yang penuh mulia ni jugak , jauhkan lah diri kita dari sebarang perkara yang mudah untuk kita dekati , maksiat . even syaitan dah diikat pun , dia masih tinggalkan pesanan untuk anak anak Adam . so that behave youself , my dear . 


AHAD cari ISNIN , nak tanya nampak tak SELASA
agar ingatkan RABU bagitahu dekat KHAMIS 
supaya jangan lupa mesej dekat JUMAAT 
yang SABTU dah PUASA !!

so , pastikan kita dah :
 ☑ Setting niat 
 ☑ Upgrade iman 
 ☑ Download sabar 
 ☑ Delete Dosa 
 ☑ Approve maaf 
 ☑ Search pahala 

Selamat Menyambut Bulan
Ramadhan AL Mubarak Yang ke 1433H !!


p/s : ku mengharapkan Ramadhan kali ini penuh makna
agar dapat ku lalui dengan sempurna ...




Older Post | Newer Post
Landlord

Arin for short.
Feel free to be here gaiss ^.^

Happy 6th Anniversary Blogshut! Much love for you, my Dear! ❤ 20Nov2010 - 20Nov2016 :)

Check It Out!

Diary NAA's

Twitter: @rinrzk_

Instagram: @azreenamiera

Older Entries


Say something :)


Addicts To




Click here!



Credits!

Template by : Mieyra | Biela
Full Edited : RinAmyra
Image From : we❤it

Best View at GOOGLE CHROME!