" align="CENTER" height="0" width="0">
Helianthus.
Novelicious : Mencari-Suami@JS.com
Wednesday, December 5 @ 4:06 AM |

          Assalamualaikum. Hey hello annyeong haseyo! Good morning :) Hikk. Tak tidur lagi paih sekarang gara gara bangun pukul 1.30pm. Hoho. Terer tak terer tak? So now, tak boleh tidur. Ngee. Jam 4am dah ni. Huu. Takpe. Tunggu sampai subuh. Ok cun! 
     
             Ah. Apa aku merepek pepagi buta ni. Ok ok ok. Entry kali ni berkisarkan novel novel yang aku dah baca. Sepanjang cuti persekolahan ni. Uh? Novel novel? Macam banyak je yang aku dah baca, kan?  Takde banyak mana. 5 je. Campur 1 yang aku ulang semula bacaannya. Tapi aku takde la pulak tulis macam ni kalau dah habis baca. Contoh di twitter:

" Alhamdulillah. Done mengKHATAMkan novel dot dot dot. "

          Whoa! Whoa! Whoa! Maunya kena bash nanti tak pasal pasal. Yela. Orang sibuk duk khatam Quran. Aku je sibuk nak cakap khatam novel. Oh no. Aku sekarang fikir dulu sebelum tweet. Even kekadang tu tersasul juga kata kata aku. Hee. Maaf maaf. Huu.


Ni dia! Novel yang aku dah perabeh baca. Mencari-Suami@JS.com :)

Tak moh citer dari A-Z sebab tak syok la. Kalau korang baca sendiri baru naik feel oohh. Haha. Macam aku! Ngee. Tapi ada sikit sinopsis dia aku nak sharekan. See aa! :)

Sinopsis novel Mencari-Suami@JS.com :

Nama aku unik: Sofea Saloma. Macam primadona. Hidup aku? Tak glamor mana pun. Kerja aku mula jam 9, habisnya jam 9 juga; 12 jam sehari, 5 hari seminggu.




Hari datang dan hari pergi. Sampai aku tak ingat yang umur aku kena tambah SATU setiap kali Januari tiba. Sehinggalah satu hari emak beri aku kata DUA.


Waktu itu baru aku sedar aku ada masalah besar: fasal L-E-L-A-K-I
Sebabnya?


Aku tiada teman lelaki yang biasa-biasa mahupun yang luar biasa!!!


Setelah aku (+ - x ÷) = inilah keputusan yang aku ambil:


Tarikh Iklan : Jumaat, Sabtu & Ahad
Saiz : 2R x 10cm
Edisi (Keluaran): Edisi Utara, Tengah, Selatan, Sabah & Sarawak.

Wanita Melayu, beragama Islam, berperwatakan sederhana, 33 tahun, berpelajaran, ingin mencari calon suami yang mempunyai kriteria seperti;
(a) bekerja tetap
(b) berumur sekurang-kurangnya 33 tahun ke atas
(c) bujang / duda sahaja
(d) beragama Islam

Sesiapa yang berminat sila e-mel maklumat peribadi kepada mencarisuami@yahoo.com sebelum 15 Oktober 2010.




__________________________+ _+ +_+ _+ +_+ +_+ +_+ _+ _+ _+ _+ _________________________

Haa. Tu dia! Kalau korang rasa berminat. Rasa macam best. Rasa macam nak beli. Yeah, beli je. Tade sape yang nak halang. Hoho.


p/s: Selamat membeli. Selamat membaca. Semoga terhibur.
Next time aku share novel yang seterusnya yang aku enjoy gila feeling gila gila!
Haha. Kbye. Assalamualaikum :)






Older Post | Newer Post
Landlord

Arin for short.

Happy 6th Anniversary Blogshut! Much love for you, my Dear! ❤ 20Nov2010 - 20Nov2016 :)

Check It Out!

Diary NAA's

Twitter: @rinrzk_

Instagram: @azreenamiera

Older Entries


Here's Your Words💋


Helianthus✿




Click here!



Credits!

Template by : Mieyra | Biela
Full Edited : Azreen Amiera
Image From : we❤it

Best View at GOOGLE CHROME!